Azt már említettem, hogy az elmúlt hetek fanatikus Giants hangulatban teltek, de a tetőpont szerdán következett be, a Giants felvonulás alkalmával. A esemény fontosságát jól jellemzi, hogy több mint egy millió ember özönlött ki San Francisco utcáira, míg a város lakossága mindössze 750.000. Sajnos csak az egyetemen elhelyezett nagy képernyős televíziókon tudtam követeni a parádét, nem tudtam délelőtt elmenni a Civic Center környékéhez. A többiek elmesélése és látottak alapján leginkább egy baseball sapkás fideszes felvonuláshoz lehetett hasonlítani a felvonulást.

Megjelentek a baseball játékosok is és egész körmenet övezte útjukat. Hiába, most először nyerték meg a World Series-t. Az mondjuk jó kérdés, hogy a hazai bajnokságot (mivel izáról amerikai csapatok játszanak) miért hívják világ válogatásnak. Áron azt mondta, nagy valószínűséggel azért, mert egyes játékosokat a világ másik feléről (japán, mexikó) szerződtették. Számomra, még ennek sincs értelme, sokkal inkább egy újabb jele annak, hogy kifejezzék, ők a világ közepe.

Késő délután mentem csak be a városba találkozni Áronnal és barátnőjével Mollyval. A város közlekedése még mindig meg volt bénulva, de nagyon szeretem a hangulatát a városnak, így megérte egy üres buszra várnom.

Este még várt rám a prezentációm megírása. Szerencsére, folyamatosan szerzek rutint és így kevesebb idő kell egyes feladatok elkészítésére. Sok tanárnak úgyis az a koncepciója, hogy tanuljunk meg határidőre és gyorsan dolgozni. Hát szerda este pontosan ezt gyakoroltam. :)

Szerző: melindaerasmus  2010.11.07. 02:36 Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása